nellisliv

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Update??

Av Nellis Kronberg - 8 juli 2011 11:41

Haha, aa en verkligen dålig update, i know, men jag har visst glömt att säga att jag skulle åka till USA för att äntligen träffa min mamma! Ja, mina föräldrar är skilda :/ Men till saken, jag har nu åkt till USA med Dominic och Mana, och det tog jättemånga timmar att åka hit... :/ jobbigt :(Men nu har jag fått ganska mycket pengar av mamma, venne hur mycket i dollar, men iaf så att jag har råd till en Gucci väska!!! Jippii!! Sedan ska Dominic få en ps3 kamera o ett ps3 :) Mana ska få välja två par Converse o sen typ en mascara eller nåt tror jag :P Imorrn ska jag till Disney World, o då efter det på kvällen ska alla vi tre barn åka hem till Sverige :((( Borta bäst men hemma bra ;) tkr jag iaf :) Fast det är ju bra att komma hem för min lilla Any väntar på mej :* hon r ba för söt!! Jag ska nog köpa ett par converse till henne oxå, för hon har nt råd till det, så då går man vara bussig o bjussa på ett par! Ses i övermogen elr så :* // Nellis(e)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellis Kronberg - 23 juni 2011 18:45


Hihi mm...i dag har jag varit på en av dom sötaste butikerna i hela Sverige-Cocoo! Ååhh vill ni se vad jag köpte?? Jag kan tyvärr inte ta en egen bild, men iaf:   Hihi aa jag fick inte med hela, för jag kunde inte kopiera den, så det fick bli ett...

Av Nellis Kronberg - 21 juni 2011 09:15

Jag heter Nellis Kronberg, och jag verkligen älskar ordet "Kawaii"! Jag är en söt tjej, som är intresserad av asien och japan-stilen. Jag kommer att blogga om mitt liv som en trettonårig vanlig supersöt tjej! Puss och kram Nellis ...

Presentation

Jag heter Nellis Kronberg, och jag älskar kawaii-stilen! Jag skriver om allt. Det är bara att fråga och kommentera på! Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens söta ord

 

    ♥kawaii♥

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards